onsdag 14 mars 2012

Up´s and downs

Några dagar har passerat och jag får ändå säga att dom varit ok. Just nu bygger vi om på Calimero så det har gått både kraft och tankeverksamhet dit för att få ihop det och det har varit extremt skönt. Att ta en paus från sig själv...
Men i dag och i morgon måste vi på´t igen, vill inte...

Det blev ändå en lite lyckostund här på morgonen då jag hittade detta:

http://mumsegum.blogspot.com/2012/03/calimero-i-sagmyra.html
Tack fina du! Nu finns något att tänka på under dom jobbiga stunderna som gör mig lite glad.

Kram
Petra

1 kommentar:

  1. Stor kram till er alla i fina familjen! Underbart att få följa bloggen igen! Önskar många gånger att jag bodde mitt i skogen igen så att jag fanns närmare och kunde ge både kramar och fikastunder m.m.
    Men å andra sidan kanske det inte alls hade funkat....hade ju aldrig vågat gå hem till er för det finns ju såna hemska djur efter vägen! :)

    SvaraRadera