måndag 19 mars 2012

Längtar efter lugn

Är ständigt en liggande oro..
Magnus har nu under några dagar vakat över sin morfar som räknar ner..



I tidningen står nu om en fotbollsspelare som fått hjärtstopp under match, det gör ont. Sa till Magnus i morse att det är väl tur att vi inte förstod att Isaks hjärta faktiskt stannat då han tuppat av. Han har ju alltid kommit i gång av sig själv som tur är. Men oron trillar så lätt tillbaka allra helst när det blir uppslag i tidningarna då kommer tankarna på att vi fortfarande står utan diagnos. Pirret som uppstår inför matcherna pendlar mellan otroligt Lycka till en stor oro. Jag undrar ibland hur mycket man ska orka. Har också haft en heldel läkar samtal igen..
När får jag examen i livets hårda skola?

Känslorna ligger just nu långt utanför kroppen



Förra veckan ringde Isak på min mobil från skolan och berättade att han ramlat och slagit i huvudet. Hjärtat slår och jag frågar om han tuppat av, är det nu det hänt igen? Men han har "Bara" snubblat i en trapp och slagit i huvudet och blivit lite yr och fått huvudvärk.
Mamma säger ofta vi har ingen större brist på att ha tråkigt...



Men jag önskar nog att det räcker nu.

Kärleken till dom man har nära blir Starka
känslorna till dom man trodde fanns blir avskyvärda

Kram
Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar