måndag 15 mars 2010

Vår stjärna

En nytagen bild med mitt nya ljusstarka objektiv !!
Har önskat mig ett sånt i några år och nu bestämde vi oss
att slå till för att hitta lite ny fotoinspiration =)


I skolan har Lovis ett skolarbete som heter
Livsviktigt
Hon har nu haft i läxa att fylla i några funderingar
kring känslor. Jag kan inte annat än dela med mig.

JAG ÄR UNIK !

Lillefot är en katt vi hade som blev
"öveköd" för ett par år sen.

Pappa Mange opererade sig för ett år sen.

Händer nästan aldrig men är trots det en viktig
grej för henne. Hon älskar sin storebror så.


Under Magnus operation tog dom ut nässkiljeväggen.


Observera en godis ha,ha
såå gulligt.


Ja hoppas att detta förgyller er dag med för jag är så
lyckligt lottat som har två så fantastiska barn.
Om än att Isak just nu är lite svårhanterlig då han pang bom
klev in i rätt tidiga tonår ;)
Men han delar med sig en kram till mammsen ändå ibland
och tur är väl det!

Kram på er!

// Petra


1 kommentar:

  1. Men så gulligt. Ja, ni har då goa ungar. Det vet jag minsann.:-) Kram Stina

    SvaraRadera