söndag 14 mars 2010

HEJ =)

Så kommer det äntligen lite bilder från vårat kök igen.
Anledningen till att det tar sån tid är att det händer inte så mycket.
Men äntligen så har det målats lite och en tavellist till
lite kokböcker har fått komma på plats. Det är inte så tokigt att
få längta lite för sen när det lilla händer så blir man såå glad.




Bilden & ramen på Lovis fick jag av Mange när
jag fyllde år !


Här är min underbara arbetshörna.
En före och en efter bild, fast det är väl inte riktigt klart
men näst intill ;)


Har faktiskt lite andra bilder att visa er
också men jag tar inte allt på en gång. Nu när jag
är på gång igen så får jag portionera upp det hela lite hi,hi

Kram på er i solen
själv är jag på väg mot arbetet.

// Petra

1 kommentar:

  1. Ni har det verkligen superfint. Duktiga är ni.:-) Kram Stina

    SvaraRadera